1125 Budapest, Szarvas Gábor út 20-22.

FOGÁGYBETEGSÉGEK SIKERES KEZELÉSE

FOGÁGYBETEGSÉGEK SIKERES KEZELÉSE (PARODONTOLÓGIA)

A fogágybetegség népbetegség... időben felismerve sikeresen kezelhető - PREMIUM DENTAL fogászat, Budapest

Ön is érintett lehet?

A fogágybetegségek olyan népbetegségnek számítanak Magyarországon, amelyben a lakosság 78%-a érintett bizonyos mértékig. Könnyen lehet, hogy Ön is a veszélyezett csoportba tartozik!

Győződjön meg róla személyesen!

A parodontológia a fog körüli tartószövetek megbetegedéseivel foglalkozó tudományág, amely az utóbbi két évtizedben jelentős fejlődésen ment keresztül. Szájhigiéniai kezeléseinkkel megállítható, vagy lassítható a csontleépülés és a fogínysorvadás.

Óvja fogai épségét, növelje élettartamukat!

Bármely fogászati beavatkozás sikerét jelentősen növeli a rendezett parodontális állapot, azaz az egészséges fogágy. A rendszeres parodontális kontroll pedig jelentősen megnöveli a készített fogművek várható élettartamát is.

Ha az alábbi tüneteket felismeri saját magán, akkor érintettségét akár tényként is kezelhetjük:

• Fogai mozognak, kilazultak, elvándorolnak a helyükről, bedőlnek
  • Fogmosáskor fogai érzékenyebbek a fogkorona és az íny találkozásánál
  • Ínye érintésre érzékeny, élénk piros színű, feszült, gyulladt
  • Hideg-meleg étel vagy ital fogyasztásakor érzékenyebbek a fogai a fognyakánál
  • Fogmosáskor vérzik az ínye
  • Fogselyem vagy fogköz tisztító kefe használatakor vérzik az ínye
  • Lehelete kellemetlen szagú a rendszeres fogmosás ellenére is
A fogágybetegségek jellegzetessége az, hogy minél hamarabb felismerjük azt, annál nagyobb az esélye a sikeres kezelésnek. Dr. Korchmáros Réka

Parodontális kürett

Ez a beavatkozás a foggyökér íny alatti részén lerakódott fogkövek eltávolítására hivatott, amely hosszú távon gyulladásos állapotot idéz elő. A gyulladt szövetek és a fertőzött gyökércementréteg eltávolítása az íny alól speciális parodontológiai műszerekkel történik.

A fogkövek eltávolítását követően az íny és a fogak között kialakult tasak átöblítésre kerül fertőtlenítő anyagokkal. A sikeres kezelés eredményeként a gyulladás tünetei enyhülnek, az ínyduzzanat és ínyvérzés csökken. Bizonyos esetekben ínysebészeti beavatkozások előkészítésére alkalmazzuk.

Ezt a beavatkozást képzett és gyakorlott parodontológus, azaz a fogágybetegségek gyógyítására specializálódott szakorvos végzi a PREMIUM DENTAL budapesti fogászati rendelőjében.

Parodontális sínezés

A sínezés a mozgó fogak helyzetének megerősítését és stabilizálását szolgálja. A mozgó fogak sínezése üvegszálas szalaggal történik, amelyet folyékony esztétikus tömőanyaggal rögzítünk a fogakhoz. A kezelés növeli az Ön komfortérzetét, mivel a szilárdabban álló fogakkal könnyebb az étkezés.

Parodontológiai regeneratív műtét

A fogágy különböző, nagyrészt gyulladásos betegségei miatt pusztul a fog tartószerkezete, az íny és a csont. Bizonyos esetekben – a gyulladás megszüntetése után – csak a szövetek és a csont megújítását eredményező műtéti eljárással lehet az érintett területet helyreállítani. A csontszövet újraképződését úgynevezett membrán technika alkalmazásával, máskor csontpótlással, vagy a természetes növekedést serkentő anyagokkal érjük el.

Parodontológiai kezelésekkel állítsa meg le a csontleépülést és a fogínysorvadást!

Parodontológia, fogágybetegségek sikeres kezelése - PREMIUM DENTAL fogászat, Budapest

Javasoljuk tehát, hogy látogasson el a PREMIUM DENTAL budapesti fogászati rendelőjébe egy parodontális ellenőrző vizsgálatra, amelyen évtizedes szakmai gyakorlattal rendelkező parodontológus szakorvosunk egyértelműen beazonosítja azt, hogy Ön érintett-e a fogágybetegségekben.

A parodontális konzultációra a +36 30 634 7729 telefonszámon tud jelentkezni vagy választhatja weboldalunk időpont-foglalás funkcióját.

Várjuk Önt szeretettel, hogy közösen előzzük meg fogainak elvesztését.