1125 Budapest, Szarvas Gábor út 20-22.

ALTATÁSBAN VÉGZETT FOGÁSZATI KEZELÉSEK

Altatásban végzett fogászati kezelések, fájdalommentesen - PREMIUM DENTAL fogászat, Budapest

Az altatásos fogászat előnyei

Az altatásban elvégzett fogászati kezeléseknél a legfontosabb előny a gyorsaság, a fájdalom és a félelem teljes kizárása.

Orvos-szakmai szempontból indokolt

Komplex fogászati beavatkozásoknál, amelyeket nem lehetne egy alkalommal elvégezni, például egyszerre több fog fúrása, csiszolása, vagy bölcsességfogak eltávolítás, valamint azoknál a pácienseknél, akik allergiásak a helyi érzéstelenítőszerekre, vagy akiknél erős hányinger lép fel a fogászati kezelések közben.

Kényelem és megoldás Önnek!

Az altatásban végzett fogászati kezelés azoknak is megoldást jelent, akik legyőzhetetlen félelmet éreznek a fogászati kezelésektől, de azoknak is akik csupán szeretnék elkerülni a kezelés során fellépő esetleges kellemetlenségeket.

Altatásban végzett fogászati kezelések – szakértő kezekben

Az altatásban végzett fogászati beavatkozások során a műtétet altatóorvos felügyeli. A páciens a kezelés során végig a fogászati székben ül.

A PREMIUM DENTAL budapesti fogászati rendelőjében Önnek lehetősége nyílik arra, hogy altatásban végeztesse el a legkülönbözőbb fogászati kezeléseit:

• Foghúzás
  • Bölcsesség fog eltávolítása sebészeti úton
  • Implantáció
  • Csontpótlás
  • Fogcsiszolás
  • Fogpótlások készítése
  • Tömés

Altatásban végzett fogászati kezelések után

A kezelés végeztével egy-másfél óra pihenés után hagyhatja el rendelőnket, természetesen fektetőnk – ameddig szükséges – térítésmentesen az Ön rendelkezésére áll.

Az altatás díja egy- legfeljebb két órás fogászati beavatkozásra: 130.000 Ft
Minden megkezdett további óra: 50.000 Ft

A fogászati beavatkozások sokunkból váltanak ki félelmet a fájdalomtól és az elszenvedett kellemetlenségektől. Sokunkat pedig a negatív emlékek tartanak vissza attól, hogy végre rendbe hozassuk fogainkat.

Az altatásban végzett fogászati kezelés legfontosabb előnye az, hogy sem fájdalmai, sem kellemetlen érzései, sem negatív emlékei a fogászati beavatkozásról nem lesznek.

Altatásos fogászat szakképzett altatóorvos szakmai felügyeletével!

Altatásos fogászat, altatásban végzett fogászati kezelések - PREMIUM DENTAL fogászat, Budapest

Válassza az altatásban végzett fogászati kezeléseket a PREMIUM DENTAL budapesti fogászati rendelőjében, ha legyőzhetetlen félelmet érez vagy szeretné elkerülni a kezeléshez feltételezett kellemetlenségeket.

Hívja fel rendelőnket a +36 30 634 7729 telefonszámon tud jelentkezni vagy választhatja weboldalunk időpont-foglalás funkcióját, és kérjen egy konzultációs időpontot altatásban végzett fogászati beavatkozásokra.

Várjuk Önt szeretettel, hogy kezelései fájdalomtól és kellemetlen emlékektől mentsek legyenek.