1125 Budapest, Kútvölgyi út 4.

KÍMÉLETES FOGHÚZÁS

KÍMÉLETES, FÁJDALOMMENTES FOGHÚZÁS

Kíméletes, fájdalommentes foghúzás, ha a foga már valóban menthetetlen - Kútvölgyi Premium Dental fogászat, Budapest

Menthetetlen fogak?

A Kútvölgyi PREMIUM DENTAL rendelőjében minden esetben törekszünk a fogak megmentésére. Van azonban egy olyan pont, amikor erről le kell mondanunk…

Mikor kell eltávolítani?

Ha egy fog kiszámítható módon már kezelés hatására sem tud meggyógyulni és a jövőben csak kellemtelenségeket okozna az Ön számára, akkor azt sajnos ki kell húzni.

Kíméletes, fájdalommentes foghúzás?

Igen, lehetséges! Ha semmiképp sem tudja elkerülni a foghúzást, jó hír lehet Önnek, hogy budapesti fogászati rendelőnkben kíméletes, fájdalommentes technikát alkalmazunk.

Fog eltávolítására a következő esetekben kerülhet sor:

• Fogszabályozás előtt, amennyiben az a fogszabályozás miatt indokolt
  • Nagymértékű törésnél
  • Tejfogak esetében, ha akadályozzák a maradó fogak előtörését
  • Nagyméretű szuvasodásnál, amit fogpótlástani szempontból nem lehet helyreállítani
  • Mozgó fogak esetében
  • Impaktált (beékelődött) fogak esetében – elsősorban bölcsességfogak
  • Balesetnél, amikor a gyökér megtartása nem lehetséges
  • Olyan mértékű gyulladásnál, amikor a fog már nem menthető gyökérkezeléssel, és gyökércsúcs eltávolítással (rezekció)

A foghúzás is lehet kíméletes, fájdalommentes

A foghúzást helyi érzéstelenítésben, egy esetleges komplikáltabb szájsebészeti fogeltávolítást pedig az Ön kérésére altatásban is végzünk.

A fájdalommentességet biztosító helyi érzéstelenítést követően (igény esetén altatásban), egy kis metszés segítségével feltárjuk az ínyt, és szabaddá tesszük a csontot. Fúróval, fogókkal és emelőkkel távolítjuk el a szabaddá tett fogat, egy vagy több darabban. Amennyiben szükséges, a sebet varratokkal zárjuk.

A beavatkozás díja: 9.000 – 19.000 Ft

Ha már meg kell szabadulnia egy fogától, akkor tegyük ezt a lehető legkisebb fájdalommal és kellemetlenség-érzettel. Látogasson el a Kútvölgyi PREMIUM DENTAL budapesti fogászati rendelőjébe, hogy szakértői kezekben, biztonságban és fájdalom nélkül történjen meg az Ön fogának kihúzása. Kezelőorvosa természetesen arra is javaslatot tesz majd, hogy hogyan pótolja elveszett fogát.

A foghúzásra a +36 1 225 3334 telefonszámon tud jelentkezni vagy választhatja weboldalunk időpont-foglalás funkcióját.

Várjuk szeretettel, hogy közös erőfeszítéssel óvjuk meg fogait.

Kérjük, hogy a “Rendben” gomb lenyomásával adja hozzájárulását, hogy elfogadja ezt. További információ